1. تعداد دامنه های ارجاع شده

نه تنها داشتن پیوندهای بیشتر از وب سایت های منحصر به فرد (دامنه های ارجاع دهنده) به معنای رتبه بندی بالاتر است ، بلکه ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری نیز دارد.

 

دامنه ها در مقابل ترافیک جستجوی ارگانیک ahrefs explorer content

 

SIDENOTE این یک مطالعه همبستگی است. این علیت را ثابت نمی کند.

برای بررسی تعداد بک لینک وب سایت شما ، دامنه خود را در Ahrefs ’Site Explorer یا جستجوگر لینک رایگان بررسی کنید.

 

ahrefs بک لینک

 

می توانید ببینید که ahrefs.com دارای 4.11M بک لینک از 31.2K دامنه های ارجاع شده است.

 

با این حال ، هدف این نیست که بیشتر بک لینک برای وب سایت خود ایجاد کنید ، بلکه هدف آن ساختن مستقیم آنها در صفحاتی است که می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید.

 

ما تعداد زیادی مقاله و فیلم در زمینه ایجاد پیوندهای بیشتر داریم. به زیر مراجعه کنید.

 

 

خواندن بیشتر

9 استراتژی ایجاد پیوند EASY (که هر کسی می تواند استفاده کند)

چگونه تکنیک آسمان خراش را اجرا کنیم (و نتیجه بگیریم)

نحوه دریافت بک لینک: 7 تاکتیکی که به محتوای جدید نیاز ندارند

منبع لینک سازی صفحه منابع: تنها راهنمای مورد نیاز شما

یک راهنمای ساده (اما کامل) برای ایجاد لینک شکسته

7 راه عملی برای غارت لینکهای برگشتی رقبا

2. اقتدار پیوند دادن

همه پیوندها برابر نیستند. کیفیت مهم است.

 

این واقعیت در نحوه کار PageRank نهفته است. هرچه "اقتدار" صفحه پیوند دهنده بالاتر باشد ، قدرت بیشتری به صفحاتی که به آنها پیوند می دهد منتقل می شود. به عبارت دیگر ، یک لینک از یک صفحه با اقتدار بالا بیش از یک لینک از یک صفحه با قدرت پایین ارزش دارد.

 

نحوه کار پیج رنک

 

بنابراین سوال این است که ، "اقتدار" یک صفحه وب را چگونه قضاوت می کنید؟

 

Google قبلاً دارای امتیازهای PageRank عمومی بود ، اما در سال 2016 نمره آنها را متوقف کرد. اگرچه هیچ کپی دقیق از PageRank وجود ندارد ، اما در اینجا چند معیار مشابه وجود دارد که یکی از آنها رتبه بندی URL Ahrefs (UR) است.

 

UR قدرت نمایه لینک دهی URL های هدف را در مقیاس 0 تا 100 نشان می دهد.

 

برای دیدن نمره UR برای هر صفحه وب ، URL را در Ahrefs Site Explorer جایگذاری کنید.

 

رتبه بندی آدرس

 

همچنین می توانید رتبه بندی URL کلیه صفحات مراجعه کننده را در گزارش "بک لینک" مشاهده کنید.

 

این به شما کمک می کند تا هنگام تحقیق درباره فرصت های لینک دهی ، کیفیت و اقتدار یک صفحه لینک دهنده را قضاوت کنید.

 

لینکها گزارش ur

 

بعلاوه ، با توجه به مطالعه ما در مورد 14 میلیون پوند صفحه وب ، UR ارتباط خوبی با ترافیک آلی دارد.

 

در مقابل ترافیک جستجو

 

3. "Dofollow" در مقابل nofollow

Google PageRank را از طریق پیوندهای nofollowed منتقل نمی کند (یعنی پیوندهایی با برچسب rel = "nofollow") ، بنابراین ساختن پیوندهای دنبال شده ("dofollow") اولویت دارد.

 

اکثر پیوندها در وب دنبال می شوند ، اما برخی از وب سایت ها مانند Forbes تقریباً "تمام پیوندهای خروجی را" nofollow نمی کنند. بنابراین ، اگر به طور فعال پیوندهایی را از یک وب سایت خاص ایجاد یا دنبال می کنید ، اطمینان حاصل کنید که پیوندهای خروجی آنها دنبال می شوند.

 

برای این کار ، افزونه nofollow Chrome را نصب کنید ، که پیوندهای nofollow را در صفحه برجسته می کند.

 

پیوندهای nofollow

 

همچنین می توانید بسیاری از گزارش ها را در Ahrefs Site Explorer فیلتر کنید تا فقط پیوندهای "dofollow" را مشاهده کنید. یک بار دیگر ، این امر هنگام تحقیق و اولویت بندی فرصت های بک لینک مفید است.


سئو خارجی لینک ,پیوندهای ,صفحه ,ahrefs ,nofollow ,بندی ,رتبه بندی ,مشاهده کنید ,هنگام تحقیق ,پیوندهای خروجی ,site explorer ,ترافیک جستجوی ارگانیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود 97 ☆☆پاتوق وبگردی☆☆ فروش ارزان جزوات و دی وی دی های آموزشی رهام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. WantDL معرفی انواع حافظه و حافظه جانبی لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت نورپردازی سالن زیبایی