سئو خارج از صفحه: چیست و چرا مهم است

جوشوا هاردویک به روز شده: 24 آوریل 2020 انگلیسی

جوشوا هاردویک

جوشوا هاردویک

رئیس محتوا @ Ahrefs (یا به زبان انگلیسی ساده ، من شخصی هستم که مسئولیت اطمینان از EPIC بودن هر پست وبلاگی را که منتشر می کنم). موسس @ پروژه سئو.

آمار مقاله

ترافیک ماهانه

1،285

پیوند دادن وب سایت ها

185

سهام

1،993

داده ها از Content Explorer

این مقاله را به اشتراک بگذارید

با وجود ریختن قلب و روح خود در محتوای خود ، برای رتبه بندی در Google تلاش می کنید؟ SEO خارج از صفحه شما - یا فقدان آن - ممکن است مقصر باشد.

سئو را می توان به دو کفه تقسیم کرد: سئو در صفحه و سئو خارج از صفحه.

 

بسیاری سئوی خارج از صفحه را مترادف با لینک سازی می دانند ، اما آیا واقعاً چنین است؟

 

در این پست ، ما موارد زیر را پوشش می دهیم:

 

سئو خارج از صفحه چیست

تفاوت سئو خارج از صفحه با سئو داخلی در صفحه چگونه است

چرا سئو خارج از صفحه مهم است

عوامل خارج از صفحه مرتبط با پیوند

عوامل خارج از صفحه مرتبط با لینک نیست

سئو خارج از صفحه چیست؟

سئو خارج از صفحه ، تجسم هر تلاشی است که در خارج از وب سایت برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو انجام می شود.

 

لینک سازی قسمت بزرگی از این مورد است ، اما فراتر از آن است.

 

سئو داخلی در مقابل سئو خارج از صفحه

سئو در صفحه موضوعی است که شما بر آن کنترل کامل و کاملی دارید ، در حالی که همیشه در سئو خارج از صفحه چنین نیست.

 

به عنوان مثال ، اگر من تماس بگیرم و از کسی بخواهم به من پیوند دهد ، این سئوی خارج از صفحه است. چرا؟ زیرا در طی آن فرآیند چیزی در مورد وب سایت خود تغییر ندادم. برعکس ، اگر من با بهینه سازی برخی از تصاویر سرعت صفحه خود را بهبود ببخشم ، این سئوی داخلی است زیرا من این تغییر را مستقیماً در وب سایت خود ایجاد کردم.

 

اگر تا به حال گیج شده اید که تاکتیک SEO در کدام "سطل" قرار می گیرد ، از خود بپرسید که آیا کاملاً تحت کنترل شماست؟ اگر پاسخ منفی است ، به احتمال زیاد این یک تاکتیک SEO خارج از صفحه است.

 

SIDENOTE برخی از عوامل خارج از صفحه وجود دارد که شما بر آنها کنترل کامل دارید (به عنوان مثال ، Google برای کسب و کار من).

چرا سئوی خارج از صفحه مهم است؟

Google هنگام تصمیم گیری در مورد رتبه بندی و تعیین مکان صفحات وب ، بسیاری از عوامل خارج از صفحه را در نظر می گیرد. پیوندها یکی از این عوامل است ، اما عوامل زیادی وجود دارد.

 

به همین دلیل ، رتبه بندی فقط بر اساس شایستگی محتوای خود چالش برانگیز است.

 

در اینجا یک مثال خوب وجود دارد که این را ثابت می کند:

 

هنگام نوشتن مقاله ، این صفحه از تایمز رتبه 1 را در "بهترین مکان برای زندگی" در انگلیس کسب کرده است:

 

 

 

در نگاه اول ، به نظر می رسد یک محتوا کاملاً شایسته است. بنابراین تصور نمی شود که به همین دلیل در رده های بالا قرار داشته باشد دیوانه کننده نخواهد بود. با این حال ، به محض کلیک بر روی هر یک از مکان ها ، به یک دروازه محتوا برخورد می کنید.

 

دروازه محتوا

 

به همین دلیل ، صفحه برای اکثر کسانی که روی آن قرار می گیرند ارزش واقعی ندارد . و مطمئناً لیاقت رتبه بندی در این مکان را ندارد.

 

صفحه ای بسیار شایسته تر ، صفحه ای است که نتایج نظرسنجی 1000 نفر در مورد بهترین مکانها را برای شما به نمایش می گذارد.

 

صفحه سزاوارتر

 

بازگرداندن این سئو به SEO خارج از صفحه ، دلیل این که مورد اول نسبت به مورد دوم بالاتر است ، بهتر بودن محتوا نیست بلکه به احتمال زیاد به دلیل عوامل خارج از صفحه است.

 

عوامل خارج از صفحه مرتبط با پیوند

بک لینک ها شاید مهمترین قسمت SEO خارج از صفحه باشند.

 

چرا؟ از آنجا که جستجوی Google بر اساس چیزی به نام PageRank بنا شده است: الگوریتمی که به کمیت و کیفیت لینک های برگشتی اشاره شده به یک صفحه وب نگاه می کند. برخی از متخصصان جستجوگرها PageRank را مفهومی منسوخ می دانند ، اما گوگل تأیید کرد که تنها در سال گذشته عامل رتبه بندی است


سئو خارجی صفحه ,عوامل ,رتبه ,بندی ,مورد ,لینک ,عوامل خارج ,رتبه بندی ,صفحه چیست ,وجود دارد ,همین دلیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دفتر وکالت و خدمات حقوقی علمی کره فیلم | Korean Film دانلود طرح جابر فروشگاه borhannews.rozblog.com رسد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آموزش زبان انگلیسی ارتی بلاگ