البته ، پیوندهای دنبال نشده هنوز هم ارزش دارند. آنها می توانند ترافیک ارجاع را هدایت کنند ، که این می تواند تأثیر غیرمستقیم مثبتی بر SEO داشته باشد. اما اگر برای ساخت پیوند زمان و تلاش زیادی می گذارید ، اولویت دادن به تلاش های شما ارزش دارد.

 

4. متن لنگر

متن لنگر به کلمات قابل کلیک استفاده می شود که برای پیوند دادن یک صفحه وب به صفحه دیگر استفاده می شود.

 

مثال متن لنگر

 

گوگل در حق ثبت اختراع PageRank خود اظهار داشت:

 

Google از چندین روش برای بهبود کیفیت جستجو استفاده می کند از جمله رتبه بندی صفحه ، متن لنگر و اطلاعات مجاورت.

به عبارت دیگر ، به احتمال زیاد لینک های برگشتی با متن لنگر مربوط به موضوع کلی صفحه وب شما در رتبه بندی تأثیر دارند.

 

این چیزی است که ما مطالعه کردیم ، و ما بین لنگرهای دقیق ، عبارتی و تطبیق جزئی همبستگی یافتیم - البته بسیار کوچک.

 

متن لنگر در مقابل رتبه بندی

 

متأسفانه ، اگر پیوندها را از طریق روش های کلاه سفید ایجاد می کنید ، کنترل زیادی بر لنگرهای پیوندهایی که به دست می آورید نخواهید داشت (به استثنای وبلاگ نویسی مهمان).

 

اما حتی اگر بر روی متن لنگر پیوندهای ورودی خارجی کنترل داشته باشید ، ممکن است چیزهای زیادی داشته باشید. پنگوئن - که اکنون بخشی از الگوریتم اصلی Google است - سایتهایی را که سعی در مرتب سازی با ایجاد پیوندهایی با لنگرهای غنی از کلمات کلیدی دارند ، مجازات می کند.

 

طرح های پیوندی لنگر

 

خوشبختانه ، اکثر مردم به طور طبیعی با روش های طبیعی و مرتبط پیوند برقرار می کنند. اگر مقاله شما در مورد x است ، پس احتمال پیوند کسی با متن لنگر مربوط به x بسیار زیاد است.

 

5. ارتباط

بک لینک به طور موثر رای است. اگر سایتی به شما پیوند دارد ، آنها به دنبال کیفیت محتوای یا تجارت شما هستند. اما همه این آرا برابر نیستند. مرتبط بودن وب سایت و صفحه وب پیوند دهنده نیز مهم است.

 

بگذارید با تشبیه توضیح دهم.

 

بگویید که می خواهید برای عروسی خود یک شرکت پذیرایی استخدام کنید. دو نفر از دوستان شما دو شرکت مختلف را توصیه می کنند. شما هر دو دوست خود را به یک اندازه دوست دارید ، اما یکی از آنها حسابدار است و دیگری یک سرآشپز. می خواهید به کی اعتماد کنید؟ این یک فرد بی فکر است - آشپز.

 

اوضاع تقریباً به همان صورت آنلاین کار می کند. اگر شما یک شرکت پذیرایی هستید و پیوندی از یک وبلاگ غذا دارید ، احتمالاً وزن آن بیشتر از پیوندی از وبلاگ مالی خواهد بود.

 

اما ، آیا اهمیت از "اقتدار" مهمتر است؟

 

برای تلاش برای پاسخ دادن به آن ، از چند متخصص سئو یک سوال ساده پرسیدیم:

 

 

آیا سایر موارد مساوی هستند ، آیا شما ترجیح می دهید یک پیوند با اقتدار بالا با ارتباط موضعی کم یا یک لینک با اقتدار کم با موضوع موضوعی بالا داشته باشید؟

پاسخ های آنها در اینجا آمده است:

 

من ارتباط را بهتر از اقتدار دوست دارم ، اما می گویم پاسخ من به هدف بستگی دارد. اگر بخواهم به سرعت رتبه های بهتری کسب کنم ، من احتمالاً با موضوعی با اقتدار بالا / پایین همراه خواهم بود. اگر رتبه بندی / ترافیک / تبدیل مداوم هدف من باشد ، من به دنبال موضوعات مرتبط با موضوعات سطح پایین تر می روم.

 

جولی جویس

جولی جویس ، بنیانگذار لینک ماهی ماهی

من در این مورد رفت و برگشت می کنم ، و فکر می کنم زمینه بسیار مهم است (به عنوان مثال ، رقابت فضا ، اقتدار سایت و غیره). با این اوصاف ، بیشتر اوقات من می خواهم با پیوند معتبر بروم. به ویژه در بازارهای رقابتی ، رتبه بندی بدون اقتدار (صرف نظر از ارتباط سایر پیوندهای من) دشوار است. با بهینه سازی کلمات کلیدی ، پیوندهای داخلی و غیره می توانم برخی از موارد مرتبط را جبران کنم.

 

پل می

پل می ، بنیانگذار Buzzstream

اگر مشتری لازم است مقداری آب میوه به صفحه پول هدایت کند ، متوجه شدم که پیوندهای بزرگتر DR (حتی اگر خیلی موضوعی نباشند) تمایل دارند رتبه بندی ها را بیشتر جابجا کنند. با این اوصاف ، اگر ترافیک برابر باشد و هدف کمپین ترافیک ارجاع و تبدیل ها باشد ، من می خواهم به پیوند موضوعی مرتبط با مقامات پایین متمایل شوم.

 

رابی ریچاردز

رابی ریچاردز ، بنیانگذار RobbieRichards.com

من ترجیح می دهم پیوندی داشته باشم که رقبای من برای پیدا کردن آن سخت تر پیدا کنند.

 

اگر پیوند با اقتدار بالا با ارتباط موضعی کم از مقاله ای در یک رومه یا مجله ناشی می شود ، من آن را می خوانم. یک تصمیم سرمقاله در حال اتخاذ است ، بنابراین من به قضاوت رومه نگار یا سردبیر اعتماد دارم و اطمینان دارم که پیوند اضافه شده است زیرا آنها فکر کردند که این به خوانندگان خود ارزش می بخشد.

 

همانطور که گفته شد ، من به امید جذب پیوندهایی با قدرت بالا از رسانه ها ، محتوای بی ربطی را در سایت خود منتشر نمی کنم. ممکن است یک یا دو بار کارساز باشد ، اما در نهایت ، رومه نگاران شروع به پرسیدن کردند ، "چرا [مارک] محتوای مربوط به [موضوع بی ربط] را منتشر کرد؟"

 

به طور خلاصه ، پیوندهای کم قدرت با ارتباط موضعی بالا آسان تر خواهد بود ، بنابراین من پیوند با اقتدار بالا را انتخاب می کنم.

 

ژیزل ناوارو

ژیزل ناوارو ، مدیر عملیات استودیوی NeoMam

6. ترافیک

ما 10 رتبه برتر را برای 44589 کلمه کلیدی بدون مارک مطالعه کردیم و ارتباط واضحی بین صفحات دارای رتبه برتر و مجموع ترافیک ارگانیک به صفحات مراجعه کننده آنها پیدا کردیم.

 

01 جدید چگونه رتبه بندی با تصویر اندازه گیری بک لینک ارتباط دارد

 

این نشان می دهد که پیوندهای موجود در صفحات با تعداد بازدیدهای ارگانیک بیشتر از پیوندهای صفحات با ترافیک ارگانیک کم یا فاقد آن هستند.


سئو خارجی پیوند ,رتبه ,لنگر ,اقتدار ,ارتباط ,پیوندهای ,رتبه بندی ,اقتدار بالا ,ارتباط موضعی ,جولی جویس ,رابی ریچاردز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تفریحی تخفیف ویژه ترفنمندهای رستوران و کافه داری دستگاه تولید فیلتر هوا رادان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مدرسه ی شاد پایگاه خبری بازرگان ایرانی مارکت 20 پیش دبستان ودبستان غیردولتی گلهای بهشت دهیاری خسروشیر